Hiszünk abban, hogy a hazai élelmiszergyártók is megérdemlik, hogy ismerjék a jövő kihívásait, hogy időben tudjanak rá reagálni és megismerjék a lehetőségeiket, melyekkel felvértezve tudnak a mától a holnap felé indulni. A változó fogyasztói igények, az új technológiák elterjedése, az alapanyaghiány egyre élesebb megmutatkozása mind abba az irányba mutat, hogy a kutatóknak, fejlesztőknek és a gyártóknak lépniük kell.
A Future Food Fest-et piaci szemléletű kutatók alapították és azért jött létre, hogy az eredeti küldetésüknek eleget tehessenek és tudásukkal, tapasztalataikkal utat mutassanak egy fenntarthatóbb, zöldebb jövő felé, 360 fokos rálátást adjanak az élelmiszeripar szereplőinek a világunk alakuló folyamatairól.
„A Trade magazin 15 éve áll az FMCG b2b szakmai kommunikáció szolgálatában. Küldetése, hogy napról napra ellássa a gyártókat, kereskedőket, szolgáltatókat azokkal a vállalati, márka és személyi piaci hírekkel, elemzésekkel, amellyel olvasóit naprakész információkkal látja el, segítve ezzel a megannyi napi döntéshozatalban. Ezeknek az információknak az egyik legfontosabb része az innovációkról, új megoldásokról, jövőbeli irányokról szóló írások, versenyek, események, videós tartalmak. Büszkék vagyunk rá, hogy az FMCG-piac vezető kommunikációs platformjaként, ehhez az új projekthez partnerként csatlakozhattunk.”
/Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője/
© 2022 All Rights Reserved.